Luxo Jr.
Mala svjetiljka pronađe loptu za igru i sve je super dok lopta ne pukne. Taman kad stariji Luxo pomisli da će se njegov mališan malo smiriti, Luxo Jr. pronađe drugu loptu – deset puta veću.