Silly Little Game
Godine 1980. skupina pisaca i akademika u njujorškom restoranu La Rotisserie Francaise osniva vlastitu bejzbolsku ligu: Rotisserie ligu. Igra brzo stječe popularnost, a danas su fantastični sportovi multimilijarderska industrija s više od 30 milijuna sudionika. Pogledajte početke igre i njezine „očeve osnivače” koji nisu ni slutili koliko će njihova ideja uzeti maha i na kraju ih nadmašiti.