American Dad
Animirana serija o Stanu Smithu, agentu CIA-e iz Langley Fallsa u Virginiji, čiji je glavni životni cilj nacionalna sigurnost. Njegova obitelj, zlatna ribica koja govori i svemirac kojeg je spasio iz Zone 51 stalno ga ometaju dok pokušava spriječiti terorističke aktivnosti u SAD-u.
"AMERIČKI TATA" subverzivna je animirana serija o Stanu Smithu (Seth MacFarlane), agentu CIA-e, vrhunskom stručnjaku za oružje i ponosnom obiteljskom čovjeku. Stan je stalno na oprezu, vreba teroriste i spreman je na sve kako bi zaštitio svoju voljenu Ameriku. Dovoljno je reći da na hladnjaku ima mjerač terorističke prijetnje, a toster propuca svaki put kad izbaci tost.