Elean od Avalora
Elena od Avalora spasila je svoje začarano kraljevstvo od zle čarobnice i sada, uz pomoć obitelji i prijatelja, mora naučiti vladati Avalorom.
Putovanje princeze Elene započelo je davno kad joj je roditelje i kraljevstvo oduzela zla čarobnica Shuriki. Premda je Elena zakonita nasljednica prijestolja, ima samo 16 godina i mora naučiti vladati Avalorom uz pomoć Velikog vijeća. Uz podršku čarobnih prijatelja, avanture princeze Elene pomoći će joj da shvati da njezina nova uloga zahtijeva promišljenost, upornost i suosjećanje, osobine svih sjajnih vođa.