Christmas...Again?!
Roweni Božić baš i nije sjeo, pa od kvartovskog Djeda Mraza poželi novu priliku. Želja joj se neočekivano ispuni i sada proživljava isti božićni dan iznova i iznova.
Roweni, djevojčici rastavljenih roditelja, Božić je pravo razočaranje. Zato od Djeda Mraza iz susjedstva poželi da sve krene ispočetka. Želja joj se neočekivano ispuni i ona zapne u vremenskoj petlji, proživljavajući Božić iznova i iznova. U ovom čarobnom blagdanskom filmu Rowena mora naučiti voljeti svoju modernu, pomiješanu obitelj takvu kakva jest kako bi prekinula začarani krug. Pritom će otkriti da je pravi smisao Božića pomagati drugima, a ne samo sebi.