Kingdom of the Mummies
U sjeni najstarije piramide na svijetu tim arheologa predvođen dr. Ramadanom Husseinom otkriva prvu ikad pronađenu egipatsku radionicu za balzamiranje.
Tim arheologa predvođen dr. Ramadanom Husseinom ispod pijeska otkriva posve netaknut grobni kompleks. Nalazište je prepuno blaga i jedinstvenih otkrića te bi moglo iz temelja promijeniti sve što znamo o mumifikaciji i otkriti tajne zaboravljene još od doba faraona. Tim sada mora istražiti svaku zagonetku i dešifrirati svaki trag u prvoj ikad pronađenoj egipatskoj radionici za balzamiranje.
Duboko u egipatskoj pustinji arheolozi otkrivaju prvu netaknutu pogrebnu radionicu.