Our Movie
Jeha je filmski redatelj bez budućnosti, a Daeum glumica bez sutrašnjice. U svojim životima nisu očekivali ni ljubav ni filmsku čaroliju, sve dok se nisu upoznali. Suočena sa smrću, Daeum želi barem jednom biti glavna junakinja. A uz nju, Jehino zaustavljeno vrijeme ponovno kreće.
U sjeni legendarnog oca, Jeha već pet godina tapka u mjestu nakon svog filmskog prvijenca. Daeum je neuspješna glumica kojoj su dani odbrojani. Ni on ni ona ne vjeruju u ljubav ili filmsku čaroliju, no njihov će susret sve promijeniti.
Jeha odbija ponudu da snimi preradu očeva remek-djela. No tada upoznaje neobičnu ženu – Daeum, smrtno bolesnu savjetnicu iz bolnice. Ona se ubrzo pojavi na njegovoj audiciji i zatraži glavnu ulogu.
Suočena sa smrću, Daeum želi barem jednom biti zvijezda vlastite priče. Njezinim dolaskom, Jehino se zaustavljeno vrijeme ponovno pokreće.
Redatelj bez budućnosti Jeha upoznaje smrtno bolesnu Daeum dok istražuje za svoj film.
Jeha se vraća pisanju. Vraća se i Daeum, ali ovaj put ne kao savjetnica, već kao glumica.
Jeha odbije Daeum. Dok im se osjećaji kompliciraju, ponovno se pojavi Eunho, njezina prva ljubav.
Daeum otkriva Seoyoung svoju bolest. Napetost se prelijeva na set, gdje se istina i fikcija stapaju.
Jeha i Daeum priznaju si osjećaje, no klevetnički članak odmah ih dovede u krizu.
Svi se vraćaju na set i toplo dočekuju Jehu i Daeum. Sada treba uvjeriti svijet.