Scrubs
J.D. i Turk ponovno operiraju zajedno nakon dugo vremena. Medicina se promijenila, stažisti također, ali njihovo je bratstvo izdržalo test vremena. Stari i novi likovi snalaze se u bolnici Sacred Heart uz puno smijeha, emocija i pokoje iznenađenje.
Bill Lawrence iz Doozer Productionsa tvorac je originalne serije i izvršni producent uz Jeffa Ingolda i Lizu Katzer, također iz Doozer Productionsa. Zach Braff, Donald Faison i Sarah Chalke glume i izvršni su producenti. Aseem Batra izvršni je producent i šouraner, a Randall Winston također je izvršni producent. Seriju producira 20th Television, dio Disney Television Studiosa.