Critter Fixers: Seoski veterinari
Dr. Hodges i dr. Ferguson dugogodišnji su prijatelji koji vode veterinarsku bolnicu Critter Fixers, udaljenu 160 km južno od Atlante. Uz pomoć svog osoblja, dr. Hodges i dr. Ferguson liječe i skrbe se za više od 20 000 pacijenata. Uz hitne slučajeve i odlaske na farme diljem ruralne Georgie, veterinarima neprestanu pristiži jedinstveni slučajevi koje možete vidjeti samo na selu.