Glazba, Fantastika
Ponovno proživite omiljeni hit "Someday" iz franšize ZOMBIJI uz glazbeni spot za "Someday (Reprise)" iz filma ZOMBIJI 4: Zora vampira! Izvode Milo Manheim i Meg Donnelly.