Empire
Seksi i moćna drama o obiteljskoj dinastiji. Glava glazbenog carstva nađe se na udaru kad njegova tri sina i bivša žena krenu u borbu za prijestolje.
Sretna prigoda ponovno okuplja Lyonove, ali nitko se ni oko čega ne može složiti.
Andre donosi važnu odluku o svom zdravlju, obitelji i karijeri; Devon se suočava s Tianom.