Wandance
Srednjoškolac Kabo muca i teško izražava osjećaje. Privlači ga kolegica iz razreda Wanda, koja pleše ne mareći za tuđa mišljenja. U potrazi za slobodnim načinom izražavanja, Kabo ulazi u nepoznati svijet plesa.
Kabo je srednjoškolac koji zbog mucanja teško izražava osjećaje. Privlači ga kolegica Wanda, koja pleše ne mareći za tuđa mišljenja. Kad shvati da glazba može osloboditi emocije, sjećanja i osobne borbe, Kabo potraži način izražavanja bez riječi i zakorači u nepoznati svijet plesa.
Stigao je dan plesnog natjecanja. Okupljaju se suparničke škole, a napetost je na vrhuncu.
U drugom meču prve runde plesnog dvoboja Inter-High On izlazi na megdan Usenu Takumiju.