DARK WATER
Nakon mučne borbe za skrbništvo, majka i kći prisiljene su preseliti se u trošan stan. No ondje ih proganja duh djevojčice čija je obitelj nekoć živjela u zgradi.
TAMNA VODA napeti je triler s jezivom misterijom u središtu. Dahlia Williams (Connelly) i njezina petogodišnja kći spremne su započeti novi život. No njihov novi, oronuli stan odjednom kao da oživi. Tajanstveni zvukovi, neprestano curenje tamne vode i drugi čudni događaji iz napuštenog stana iznad njihova tjeraju Dahliju u jezivu potragu koja će osloboditi bujicu živih noćnih mora.