Baby Daddy
Život Bena, mladića u ranim dvadesetima, njegovog prijatelja Tuckera i brata Dannyja okrene se naglavačke kada na kućnom pragu pronađu djevojčicu koju je ondje ostavila Benova bivša djevojka.