JAMES AND THE GIANT PEACH
Nakon odvažnog spašavanja pauka od svojih okrutnih teta, dječak dobiva čarobne krokodilske jezike. Kad ih prolije u vrtu, izraste ogromna breskva.
Inspirirano voljenom dječjom knjigom Roalda Dahla, dječak po imenu James dobiva čarobne krokodilske jezike nakon odvažnog spašavanja pauka od svojih okrutnih teta. Kad ih slučajno prolije u vrtu, izraste ogromna breskva. Unutra pronalazi skupinu kukaca ljudske veličine koji mu pomažu pobjeći od sumornog života i suočiti se s tužnom prošlošću usred čarobne odiseje.