Orangutan
Visoko u krošnjama jugoistočne Azije živi veličanstvena i tajanstvena zajednica puna zaigranih osobnosti. Disneynatureov „Orangutan” vodi gledatelje u najveličanstvenije krošnje prašume na svijetu kako bi upoznali Indah, znatiželjnu mladu orangutanku koja uči snalaziti se u životu dok se priprema napustiti obitelj i po prvi put se otisnuti u samostalan život.