Oči Wakande
Nova akcijsko-avanturistička serija Marvel Animationa „Oči Wakande” prati pustolovine hrabrih wakandanskih ratnika kroz povijest. U ovoj pustolovini koja ih vodi diljem svijeta junaci moraju izvršavati opasne misije kako bi od neprijatelja Wakande vratili artefakte od vibranija. Oni su Hatut Zeraze i ovo je njihova priča.