Rio
Blu, pripitomljeni makao papagaj koji ne leti i rijedak pripadnik svoje vrste, napušta udobnost Minnesote i odlazi u Rio spasiti svoju vrstu. Ondje upoznaje slobodoumnu Žuli te zajedno kreću u pustolovinu života.