Mission to the Sun
90 milijuna milja od Zemlje, sićušna letjelica veličine automobila juri prema Suncu vrtoglavom brzinom, prkoseći ekstremnoj vrućini i zračenju nevjerojatno moćne zvijezde o kojoj ovisi sav život. To je solarna sonda Parker, NASA-ina izvanredna misija koja proučava Sunce i prikuplja podatke o potencijalno katastrofalnim solarnim olujama.