Sebastian Maniscalco: It Ain't Right
Snimljen uživo u legendarnoj čikaškoj areni United Center, novi specijal Sebastiana Maniscalca "It Ain't Right" zaranja u obiteljski kaos, starenje i sitnice koje nas sve izluđuju – a sve to uz njegov jedinstveni, britki humor.