Dadnapped
U urnebesnom originalnom filmu Disney Channela "Tatice, vrati se!" Emily Osment glumi Melissu Morris, kćer slavnog pisca krimića Neala Morrisa. Umjesto da provodi vrijeme s njom, Neal radije smišlja uzbudljive misije i "Tripove zamke" za Tripa Zoomea, izmišljenog junaka iz svojih bestselera. No kad tatu otmu opsjednuti obožavatelji, misterij postaje stvaran, a Melissa mora probuditi "Zoomea" u sebi i priskočiti tati u pomoć.