Amén: Francisco Responde
Deset mladih iz cijelog svijeta sastaje se u Rimu s papom Franjom kako bi s njim razgovarali o najvećim brigama svoje generacije. Očekuje ih jedinstven susret, iskren razgovor i događaj bez presedana. U razgovoru koji vode sami mladi svojim pitanjima dotiču se važnih tema poput migracija, seksualnosti, rodnog identiteta i vjerske slobode.