Volta Priscila
Godine 2004. Brazil potresa nestanak Priscile, sestre svjetskog MMA prvaka Vitora Belforta. Policija se utrkuje s vremenom kako bi riješila slučaj, no 20 godina kasnije ostaje više pitanja nego odgovora.
Godine 2004. Brazil je bez daha pratio dramu obitelji slavnog borca Vitora Belforta. Obitelj, naviknutu na slavu u oktogonu, potresao je nestanak Vitorove vedre sestre Priscile. Potraga za njom je beskrajna, puna krivih putova, mračnih likova i s više pitanja nego odgovora. U priču su upleteni policija, narko-milje i mediji. No 20 godina kasnije, prava Priscilina osobnost mogla bi biti ključ koji će konačno zaključiti ovu misterioznu priču.