Grimizna plima
Usred globalne krize američki brod Alabama dobiva nepotvrđenu naredbu da ispali nuklearne projektile, čime bi pokrenuli Treći svjetski rat.
Dinamični Denzel Washington pridružuje se holivudskome miljeniku Geneu Hackmanu, zajedno s Viggom Mortensenom i Jamesom Gandolfinijem u ovome napetom akcijskom trileru koji je oduševio i gledatelje i kritičare. Usred globalne krize američki brod Alabama dobiva nepotvrđenu naredbu da ispali nuklearne projektile, čime bi pokrenuli Treći svjetski rat. Napetost raste jer se zapovjednik podmornice i izvršni časnik sukobljavaju zbog vjerodostojnosti naredbe te se međusobno bore za kontrolu nad podmornicom. Dok se odvija epska borba pod morem, Grimizna plima podiže filmsko uzbuđenje na novu razinu.