Sleeping with the Enemy
Laura i Martin u braku su četiri godine i djeluju kao savršen par. No stvarnost je puno drugačija: Martin je nasilan i brutalno opsesivan suprug.
Laura Burney (Julia Roberts) nije samo trofejna supruga bogatog investicijskog savjetnika Martina (Patrick Bergin). Ona je i zlostavljana žena. Nakon što lažira vlastitu smrt utapanjem, mijenja ime, seli se u Iowu i započinje novu vezu. No kad Martin sazna za njezinu varku, dolazi po ono što smatra svojim "vlasništvom".