One Day at Disney (Shorts)
Od srca Disneyjevih parkova do ulica Madrida, upoznajte raznoliku ekipu koja stoji iza najčarobnijih Disneyjevih priča. Bilo da animiraju omiljene likove, voze tramvaj Glavnom ulicom ili otkrivaju novu zvijezdu Disney Channela, svaka epizoda pruža detaljan uvid u živote ljudi posvećenih oživljavanju čarolije na jedinstvene i uzbudljive načine.
„Jedan dan u Disneyju” dokumentarna je serija koja slavi raznolike ljude koji stoje iza najčarobnijih Disneyjevih priča. Otputujte od srca Disneyjevih parkova do ulica Madrida i upoznajte ljude koji na jedinstven način svakodnevno oživljavaju čaroliju. Bilo da animiraju omiljene likove, voze tramvaj ili otkrivaju novu zvijezdu Disney Channela, svaka epizoda donosi intiman pogled na živote članova tima koji stvaraju nezaboravne i dirljive trenutke za ljude diljem svijeta.
Bob Iger prisjeća se početaka karijere i dijeli što ga inspirira kao direktor Disneyja.
Glumci i ekipa "Moderne obitelji" otkrivaju kako je to biti dio najpoznatijeg TV klana.
Lucasfilmov Este Meza briše granicu između zbilje i mašte događajima i pojavljivanjem likova.
Rob Richards vodi nas na povijesno putovanje Wurlitzer orgulja u kazalištu El Capitan.