Memes & Nightmares
"Memes & Nightmares" satirično zaranja u NBA Twitter s voditeljima Josiahom i Jamelom Johnsonom. U stilu detektivske priče, otkrivaju kako su memovi i fanovi pretvorili košarku u nezaustavljivi kulturni fenomen kaosa i kreativnosti.
"Memes & Nightmares" je urnebesna i pronicljiva satira koja zaranja u živopisni svijet NBA Twittera. Vode vas duhovita zvijezda društvenih mreža Josiah Johnson (poznat kao King Josiah) i njegov jednako urnebesni kolega Jamel Johnson (nisu u rodu!). Film je mračna, satirična policijska komedija u kojoj "braća Johnson" razotkrivaju kulturu memova, viralnih trenutaka i digitalnog fanovstva koje je košarku pretvorilo u 24-satni kulturni fenomen. Krcat humorom, nezaboravnim pričama, neočekivanim gostima i apsurdnom genijalnošću internetske kulture, "Memes & Nightmares" otkriva kako su društvene mreže zauvijek promijenile način na koji doživljavamo i slavimo NBA. Bilo da ste zagriženi fan NBA-a, ljubitelj memova ili netko tko uživa u kaosu i kreativnosti interneta, ovaj film nudi jedinstven pogled na sjecište sporta i digitalne kulture.