Disneyjeva fantastična avantura Sharpay Evans
Koliko fantastični morate biti da biste uspjeli u Velikoj Jabuci? Ambiciozna će diva uskoro otkriti na vlastitoj koži! Kad lovac na talente vidi kako nastupa sa svojim psom Boijem na dobrotvornoj svečanosti, Sharpay Evans (Tisdale) kreće u New York uvjerena da je ondje čeka bogatstvo. Svijet kazališta okrutan je, što ona i Boi osjete na svojoj koži kad sretnu razmaženu kujicu Countess i spletkaricu te brodvejsku starletu koje će učiniti sve da poraze konkurenciju. Nasreću, Sharpay upoznaje Peytona, zgodnoga studenta i filmaša kojem je Sharpay fascinantna koliko i ona sama sebi.