Inside North Korea's Dynasty
U vrijeme kada su odnosi Sjeverne Koreje s ostatkom svijeta na novoj i nepredvidivoj prekretnici, National Geographic Documentary Films predstavlja SJEVERNOKOREJSKU DINASTIJU IZNUTRA. Ova prijelomna dokumentarna serija od četiri epizode istražuje nesvakidašnju povijest jedine komunističke dinastije na svijetu, stvarane kroz tri generacije.