Pompeji: Izvan vremena, s Tomom Hiddlestonom
Tom Hiddleston se pita je li itko mogao preživjeti erupciju Pompeja. Uz pomoć stručnjaka i vlastite intuicije prati stvarne Rimljane kroz erupciju.
Je li itko mogao preživjeti uništenje Pompeja? S pomoću najnaprednijih arheoloških tehnika i vlastite intuicije, Tom Hiddleston predvodi revolucionarnu istragu posljednja 24 sata grada nakon erupcije Vezuva. Pita se što se zapravo dogodilo ljudima koje je pepeo zakopao te prati adolescenta, poduzetnicu i vojnika koji se suočavaju s nemogućim izborima dok im vrijeme istječe.