Diary of a Wimpy Kid: The Last Straw
Opušteni Greg ne ispunjava velika očekivanja svog oca, pa se pritisak da se uozbilji pojačava. Nakon niza urnebesnih, zamalo katastrofalnih događaja, tata mu postavlja ultimatum koji bi mogao zauvijek promijeniti njegove slabićke navike.
Greg Heffley vraća se u novu obiteljsku zavrzlamu u animiranom filmu "Gregov dnevnik: Točka na i", snimljenom prema trećem nastavku svjetskog bestselera Jeffa Kinneyja. Ležerni Greg nađe se na meti tatinih golemih očekivanja i pod sve je većim pritiskom da se uozbilji. Nakon niza urnebesnih katastrofa za dlaku, tata mu postavlja ultimatum koji bi zauvijek mogao stati na kraj njegovu kilavom ponašanju. Film je režirao Matt Danner ("Legenda o tri kabaljera"), a scenarij i produkciju potpisuje Jeff Kinney. Glasove su posudili Aaron D. Harris ("Matlock") kao Greg Heffley i Chris Diamantopoulos ("Silicijska dolina") kao Frank Heffley.