Akcija i avantura, Komedija
Stroj za želje prebaci Richieja Richa u alternativni svemir gdje je njegov nestašni bratić Reggie Van Dough gospodar kuće.
Kada Richieja Richa okrive za nesreću sa saonicama koju je skrivio njegov zločesti bratić Reggie, Richie poželi da se nikad nije ni rodio. Nažalost, stroj za želje profesora Keenbeana čuje ga i prebaci u alternativni svemir u kojem je Reggie gazda. Dok se Richie bori da se vrati kući na vrijeme za Božić, uči cijeniti svoj stari život.