Mashatu: Zemlja leoparda
U životinjskom rezervatu Mashatu u Bocvani, jednom od posljednjih utočišta za slobodne leoparde, leopardica je okotila dva mladunca. Učinit će sve da ih zaštiti. No kako klimatske promjene postaju sve snažnije, hrane je sve manje i izbija žestoki rat leoparda. Tijekom tri godine intimnog promatranja snimljeni su rijetki i zadivljujući trenuci dosad neviđenog ponašanja, koji nam nude jedinstven pogled na otpornost i tajne ove neuhvatljive vrste.