Mariana Van Zeller: U raljama crnog tržišta
Nagrađivana novinarka Mariana van Zeller istražuje kako funkcioniraju najopasnija crna tržišta globalnog podzemlja.
Nagrađivana novinarka Mariana van Zeller istražuje kako funkcioniraju najopasnija crna tržišta globalnog podzemlja. U svakom nastavku odlazi na drugo crno tržište, drogom, oružjem, dijelovima tigrova, kako bi upoznala aktere, naučila kako to funkcionira i razotkrila geopolitičke okolnosti i kontekst zaslužne za stvaranje tog tajnog svjetskog gospodarstva vrijednog bilijune dolara.