A – Team
U ovom napetom trileru s Liamom Neesonom, Bradleyjem Cooperom i Quintonom "Rampage" Jacksonom, bivši specijalci bježe iz zatvora kako bi se prihvatili svoje najteže misije.
Više akcije, više pustolovine i više stava u produženom izdanju filma "A-Team", koje donosi nikad prije viđenu verziju sa spektakularnim scenama koje nisu prikazane u kinima! Vežite se za adrenalinsku vožnju s Liamom Neesonom, Bradleyjem Cooperom, Quintonom "Rampage" Jacksonom i Sharltoom Copleyjem. Vojni sud ih je osudio za zločin koji nisu počinili, stoga odvažni tim bivših specijalaca mora iskoristiti svoje jedinstvene talente, pobjeći iz zatvora i obaviti najtežu misiju dosad. Trebat će im hrabrost, savršen tajming i arsenal eksplozivnog oružja... Ovo je posao za A-Team!