Freaky Friday
Šesnaestogodišnja Ellie želi se osamostaliti od mame Katherine, koja pak muku muči s tvrdoglavom kćeri. Svađa izbije kad Katherine ne dopusti Ellie da se pridruži "Lovu", cjelonoćnoj potrazi. Nakon što požele da se ona druga promijeni, čarobni pješčani sat zamijeni im tijela. Sada moraju provesti dan u tuđoj koži i pronaći drugi pješčani sat kako bi se vratile u normalu.