Murai in Love
Srednjoškolac Murai izjavi ljubav svojoj razrednici Tanaki i kaže da će je oženiti. Ona ga odbije jer ne podnosi dečke s dugom crnom kosom. Tanaka, naime, potajno obožava anime i videoigre, a srce joj je ukrao Hitotose, lik iz jedne igrice. Sljedećeg dana Murai se u školi pojavi s kratkom plavom kosom i izgleda identično kao Hitotose. Tanaka je šokirana i pokušava ga izbjegavati, ali Murai ne odustaje od svojeg plana da je zavede.
Murai je zaljubljen u svoju profesoricu Tanaku. Nakon šišanja sliči na njezinog omiljenog lika.
Da bi vratio dug za igru Sengoku Koi Emaki, Murai sudjeluje na Doujinshi konvenciji.
Uvjerena da ju je Murai prevario, Tanaka bježi s konvencije i naleti na njegove prijatelje.
Yayoi Fukunaga sretno se susreće s Muraijem, sve dok ne otkrije da je zaljubljen u drugu.
Murai se uzruja kad se umjesto Tanake na satu razrednika pojavi Yamakado, razrednik drugih razreda.
Yamakado pita Tanaku o njezinoj vezi s Muraijem, a u njoj se nešto počinje mijenjati.
Kao dijete, Murai je upoznao Tanaku i zaljubio se, no ona nije shvatila da je to bio on.