Meet the Chimps
Zavirite u tajni život Chimp Havena, jednog od najvećih i najposebnijih utočišta za divlje životinje na svijetu. Skriveno u šumama Louisiane, ovo utočište od 80 hektara dom je za gotovo 300 čimpanzi. Šestodijelna serija National Geographica prati uspone i padove ove nevjerojatne zajednice.
Zavirite u tajni život Chimp Havena, jednog od najvećih i najposebnijih utočišta za životinje na svijetu. Skriveno duboko u šumama Louisiane, ovo utočište od 80 hektara dom je za gotovo 300 čimpanzi. Šestodijelna serija National Geographica prati uspone i padove ove nevjerojatne skupine koja je dobila drugu priliku za život zahvaljujući iznimno predanom osoblju. U savršenom spoju dokumentarca i snimki iz prirode, u središtu su uvijek čimpanze – srce i duša cijele priče. Prava životna drama s cijelim spektrom emocija pruža jedinstven uvid u sve što se događa u Chimp Havenu: svađe oko hrane, savezništva, romanse, bromanse, suze, ispade bijesa, nestašluke i slomljena srca.