Najluđi provod u Europi
Lizzie McGuire i njezini prijatelji Gordo, Kate i Ethan odlaze na putovanje u Italiju. Ondje Lizzie zamijene s Isabellom (članicom pop dvojca) i ona se zaljubi u Paola (Isabellina bivšeg dečka).
Pridružite se američkoj slatkici Lizzie McGuire na putovanju života u hitu "Najluđi provod u Europi" u kojem glumi tinejdžerska senzacija Hilary Duff. Lizzie s prijateljima Gordom, Kate i Ethanom slavi maturu putovanjem u Italiju, gdje će iskusiti "slatki život" i sjajnu pizzu. U vrtlogu smiješnih događaja Lizzie zamijene s talijanskom divom popa, Isabellom, a ona se zaljubljuje u Isabellina pjevačkog partnera. Neobična tinejdžerica postaje međunarodna zvijezda i mora odlučiti hoće li ostaviti obitelj i prijatelje. Lizzie mora učiniti ono što nije smatrala mogućim. Doznajte što znače snovi.