Narnijske kronike: Kraljević Kaspijan
Čaroban svijet C. S. Lewisa ponovno oživljava u KRALJEVIĆU KASPIJANU, nastavku serijala NARNIJSKE KRONIKE. Pridružite se Peteru, Susan, Edmundu, Lucy, snažnom i veličanstvenom Aslanu, novim prijateljski raspoloženim narnijskim bićima i kraljeviću Kaspijanu na nevjerojatnome putovanju kojem je cilj vraćanje mira i nekadašnje slave njihovoj čarobnoj zemlji. Nastavlja se priča iz LAVA, VJEŠTICE I ORMARA s više čarolije i novim junakom, kraljevićem Kaspijanom. Trijumf je to mašte, hrabrosti, ljubavi, radosti i humora koji će željeti gledati cijela vaša obitelj.