Spy Hard
Agent WD-40 is sent on his hardest mission ever...to stop the evil General Rancor before he destroys the world!
Here's the outrageous comedy hit that blends high-tech adventure with high-spirited humor for nonstop laughs! Big-screen funnyman Leslie Nielsen is the hilarious Agent WD-40, lured back into service by The Agency. Teamed with the sexy Agent 3.14, he's sent on his hardest mission ever...to stop the evil General Rancor before he destroys the world! With high-flying laughs and high-voltage action, Spy Hard is the wackily entertaining comedy hit that has audiences everywhere howling!