Prava pomutnja nastane kad stariji gospodin Kris Kringle dobije posao Djeda Božićnjaka u Macy'su.
Blagdanska sezona u punom je jeku, a stariji gospodin zaposli se kao Djed Božićnjak u robnoj kući. Tvrdi da se zove Kris Kringle i ubrzo sve zarazi božićnim duhom, osim svoje šefice Doris Walker. Kada Krisa proglase ludim i završi na sudu, vjera svih je na kušnji, a i stari i mladi suočavaju se s vječnim pitanjem: Vjerujete li u Djeda Božićnjaka?