Memphis to the Mountain
Iz surovog južnog Memphisa, skupina mladih penjača kreće osvojiti stjenoviti toranj visok gotovo 5000 metara na planini Keniji. Prkose granicama svog svijeta i samima sebi, suočavajući se s rijetkim zrakom, iskonskim strahom i usponom prema samospoznaji.
"Od Memphisa do planine" prati odlučnu skupinu mladih iz jedne od najsurovijih četvrti Memphisa, gdje je penjanje nepoznanica. Kreću u pothvat života: osvojiti stijenu visoku gotovo 5000 metara na planini Keniji. Godinu dana prolaze iscrpljujuće pripreme s legendama sporta kao što su Alex Honnold i Philip Henderson. Dok se bore s rijetkim zrakom, strahom i vlastitim granicama, shvaćaju da najteži uspon nije planina. Najteže je postati osoba za koju nikad nisu vjerovali da mogu biti. Priča o ustrajnosti, preobrazbi i nesalomljivoj snazi pomicanja vlastitih granica.