Zašto baš on?
Prebrižni otac (Bryan Cranston) posjećuje kćer na Stanfordu gdje upoznaje svoju najveću noćnu moru: njezinog ekscentričnog dečka milijardera iz Silicijske doline (James Franco).
Prebrižni tata Ned (Bryan Cranston) u posjetu je kćeri na Stanfordu i ondje upoznaje svoju najveću noćnu moru: njezinog dečka Lairda (James Franco). On je dobronamjeran, ali društveno neprilagođen milijarder iz Silicijske doline. Ubrzo se razvija rivalstvo, a Neda hvata panika kad se izgubi u glamuroznom svijetu visoke tehnologije i sazna da Laird namjerava zaprositi njegovu kćer.