Spin
Rhea otkriva strast prema stvaranju DJ mikseva koji spajaju bogate teksture njezine južnoazijske kulture i svijeta oko nje.
Rhea otkriva strast za DJ-ingom, miksajući zvukove svoje južnoazijske kulture sa svijetom oko sebe. Život joj se vrti oko prijatelja, programiranja i obiteljskog restorana. No sve se mijenja kad se zaljubi u Maxa, koji također sanja o karijeri DJ-a, a njezina strast za glazbom ponovno se rasplamsa. Rhea shvaća da ima prirodni dar za stvaranje ritmova, no mora skupiti hrabrost kako bi slijedila svoj talent.