X-Men: The Last Stand
Magneto ubija Xaviera i oslobađa zle mutante, a uskrsnulu Jean Grey – sada Phoenix, najmoćniju mutanticu od svih – okreće protiv X-Mena. Dok Logan okuplja članove Xavierove izvorne ekipe i suočava se s novim osjećajima prema Storm, Rogue i Iceman stasaju u budućnost X-Mena.