Disneyland Handcrafted
Doživite uzbudljivu godinu rođenja Najsretnijeg mjesta na Zemlji. Sastavljen od rijetkih arhivskih snimki i originalnih audiozapisa, ovaj film otkriva nevjerojatno umijeće i upornost stotina majstora koji su pod golemim pritiskom pretvorili nemogući san Walta Disneyja u stvarnost – od početka gradnje do dana otvorenja.
Sastavljen od rijetkih arhivskih snimki i zvučnih zapisa, "Disneyland Handcrafted" prikazuje uzbudljivu godinu u kojoj se odvažan san pretvorio u ono što danas znamo kao "Najsretnije mjesto na Zemlji" i jednu od naših najdražih kulturnih ikona. U svojoj srži, film je priča o samopouzdanju nasuprot sumnji. Walt Disney vjerovao je u nemoguće, dok su drugi vidjeli samo rizik i neizbježan neuspjeh. Unatoč svim izgledima i skepticima, Walt je riskirao svoje bogatstvo i ugled kako bi ostvario svoj san.
Walt je okupio izvanredan tim umjetnika, majstora i vizionara, potaknutih hitnošću i ujedinjenih istim ciljem. S petljom, hrabrošću i nepokolebljivom odlučnošću zasukali su rukave i bacili se na posao. Njihov trud i ambicija preobrazili su svaki pedalj od 65 hektara, pomaknuli granice u stvarnosti i mašti te oblikovali DNK dizajna Disneyjevih tematskih parkova za desetljeća koja dolaze.
Walt je poslao snimatelje u samo središte pothvata da dokumentiraju cijeli proces. Kroz njihove inovativne perspektive, eksperimente s ubrzanim snimanjem i oštro oko za detalje, zabilježili su stvaranje parka na autentičan, emotivan i često neočekivano radostan način. Od krčenja nasada naranči do kaotične raskoši dana otvorenja, njihove snimke služe kao vremenska kapsula poduzetničkog duha, a svaki je kadar svjedočanstvo napornog rada. Samo je djelić ovog materijala dospio u televizijsku emisiju "Disneyland" iz 1950-ih. Deseci sati ostali su skriveni od očiju javnosti – sve do sada.
Sastavljen isključivo od ove riznice rijetkih 16-milimetarskih snimki i popraćen glasovima sudionika, "Disneyland Handcrafted" prati izvanredan ljudski pothvat koji stoji iza prvog Disneyjevog tematskog parka. Od početka gradnje do trenutka kad prvi posjetitelji prolaze kroz vrata, film nudi jedinstven i prožimajući uvid u izvornu eru parka te otkriva gdje je čarolija uistinu započela.