Tarzan II
Prije nego što je postao kralj džungle, Tarzan je bio samo nespretni klinac koji se pokušavao uklopiti. Kad zbog jedne pogreške ugrozi svoju obitelj, odluči da će im biti bolje bez njega.
Doživite početak legende uz Disneyjev film Tarzan II! Očekuju vas salve smijeha, neodoljive nove pjesme Phila Collinsa i sjajni glasovi Glenn Close, Georgea Carlina i dobitnika nagrade Emmy Brada Garretta. Prije nego što je postao kralj džungle, Tarzan je bio nespretno dijete koje se samo pokušavalo uklopiti. Kada jedna od njegovih pogrešaka dovede obitelj u opasnost, Tarzan odluči da bi im bilo bolje bez njega. Njegovo uzbudljivo novo putovanje dovodi ga licem u lice s tajanstvenim Zugorom, najmoćnijom silom u kraju. Zajedno, Tarzan i Zugor otkrivaju da različitost nije slabost i da su prijatelji i obitelj najveća snaga.