"Možda ćemo jednog dana pronaći svoje mjesto na svijetu, ali zasad moram ići svojim putem!" Pogledajte Gabriellu kako izvodi pjesmu "Gotta Go My Own Way" u službenom spotu iz filma "High School Musical 2"