Notre Dame: Race Against the Inferno
Dana 15. travnja 2019. 600 vatrogasaca pariške postrojbe sedam se sati borilo da spasi katedralu Notre Dame od golemog požara.
15. travnja 2019., tijekom mise na Veliki ponedjeljak, buknuo je požar u najpoznatijoj katedrali na svijetu. Notre Dame de Paris planula je u nekoliko minuta, a herojski francuski vatrogasci započeli su epsku bitku. Ekskluzivne snimke i intervjui zorno prikazuju hrabrost pariških vatrogasaca i policajaca koji su riskirali živote kako bi spasili ovu povijesnu građevinu.